Понеділок, 01.07.2024, 07:17 На сайте время по Москве
Bilohirya Games Portal
<
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Counter Strike [45]
Counter Strike
Читы [1]
Читы
Модели оружия [2]
п
Модели игроков [1]
Патчи [31]
Спрайты [1]
Плагины [95]
Боты [6]
Карты [9]
Античиты [16]
Готовые сервера [21]
Русификаторы [2]
Міні-чат
Сервер №1
Наше опитування
Який кращий?
javascript:; javascript:;
Всего ответов: 3
Статистика
Онлайн:

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Счетчики:
Сегодня нас посетили:

Зарег. на сайте:
Всего:
Новых за месяц:
Новых за неделю:
Новых вчера:
Новых сегодня:
Из них:
Администраторов:
Модераторов:
Дизайнеров:
Файловиков:
Проверенных:
Обычных:
Забаненых:
Из них:
Парней:
Девушек:
Форма входу
Последние ответы на форуме
Популярные темы на форуме
информер 5 строк
информер 5 строк
Последние файлы
Популярные файлы
ниформер 5 строк
информер 5 строк
Реклама
Реклама
Реклама

Головна » Файли » Плагины

Damage displayer 2.0
[ Викачати з сервера (11.2 Kb) ] 26.12.2010, 19:30
Опис:
Відображення втрати НР біля прицілу.

Особливу відміну плагіна, від інших подібних - це кольори, що відображаються біля прицілу!

Опис кольорів втрати НР:
- Жовтий - дружній вогонь
- Червоний - отримали шкоди
- Синій - завдали шкоди
- Зелений - самоушкодження
- Білий - об'єкти, які заподіяли шкоду (наприклад, вибух бомби)
- фіолетовий - невідомий джерело шкоди
- блакитний - тендітні предмети (при нападі)
- рожевий - заручники (при нападі)

Необхідні модулі:
- AMXMODX
- Fakemeta
- HamSandwich

Історія версій:
2.0 - added display of dealt damage - damage is displayed to breakable objects, hostages etc.
2.0b - combined the damage event with player prethink event, so damage is displayed,
even when not inflicted by damage event( eg. monstermod ),
removed need of cstrike module, and added a cvar "dd_teamdisplay" to toggle team checking
2.0a - restarted project with a new approach
hooked player prethink to check hp in every frame
1.4 - fixed team indication in cstrike
1.3 - removed team coloring to make plugin applyable to mods other then cs
turned back to switches to increase sourcecode's readability
1.22 - removed some variables to reduce resource usage
1.21 - added team specific colors( T = red, CT = blue, OTHER = magenta ) in both harm and damage
1.2 - turned switches into ?: statements and clearing out a few variables this way
1.11 - more optimalization and extracting datas, restructuring if cases, turning them to switches
1.1 - optimazed code, added friendly fire coloring in damage, plus damage HARM non players
1.0 - started project: indicating friendly fire(yellow), normal fire(blue) and damage(red)

Плани на майбутнє:
- Додати Cvars на зміни кольору.

Категорія: Плагины | Додав: kvsbil
Переглядів: 355 | Завантажень: 54 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Популярные новости
Популярные статьи
Популярные мувики
информер 5 строк
информер 5 строк
информер 5 строк
Облако тегов
облако тегов
Реклама
Реклама
Реклама
Пошук
Статистика CW
Победы
Победы(0)

Поражения
Поражения(0)


Ничья (0)
Забить cw

Друзі сайту
Луцький сервер Counter Strike
Код баннера
Білогірський сервер Counter Strike

Bilohirya Games Portal ©Все права защищены!Дизайн данного сайта полностью принадлежит Администратору Сайта Сайт оптимизирован под браузер FireFox Mozila. Sitemap | Sitemap-forum.